Datum: 2014-01-17 Kl. 17:52:41 ☆ New in
Idag var jag, mamma och pappa på bup och pratade medicin och sånt. För er som inte vet det, så har jag för ungefär 2 veckor sen blivit diagnosernas med Aspergers och ADD. 

Iallafall gick sedan jag och mamma in på H&M för vi såg att det stod 50-150:- och watteheck, varför inte?! Så där köpte jag världens finaste plagg nånsin nästan haha.




Bh - 129:-




Tröja - 100:-


Kjol - 100:-


Hoodie - 75:-

Perfekt! Allt är ju rosa nästan och passar nästan hur bra som helst ihop också! 

Jag ska göra julklapps/köps inlägget snart. Måste bara hitta lite granna av det jag köpte som jag tappade bort HAHA! 

Norea

Hej, jag är så ledsen om du inte gillar såna här frågor men, vad är ADD? Sjukt bra blogg btw! :)

Svar: Hej! Add, är ADHD fast jag är inte hyperaktiv. Jag har svårt att focusera och koncentrera mig. Jag kan faktiskt inte jättemycket om ADD men jag kommer ju lära mig lite med tiden :kr
Josefine Rabner



Date: 2014-01-20 Kl: 21:35:03



Namn Kom ihåg?

E-mail (publiceras inte)

Blogg/Hemsida





Hej! Mitt namn är Josefine Rabner och är född år 2000 och jag bor i Stockholm. Här kan du läsa om min vardag, tips, min stil, tankar och mycket mer! Hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa!
Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild