Datum: 2013-11-21 Kl. 10:55:15 ☆ New in
Jag skulle egentligen gått till skolan idag men det blev inte av, för jag har så hiiiimla ont i magen och värktabletter värkar inte funka :(

Anyways, idag var jag och köpte ett puder eftersom min syster alltid tog med sej mitt till skolan och dessutom var det fel färg. 
Så jag köpte ett jättebra puder från Makeupstore i färgen Stockholm. Det är lite halvtransparant, så passade min hudton jättebra! 






Helena

Tjenixen. Tänkte bara titta in och säga att du är sjukt snygg! Snygg blogg också ju! :)

Jag tävlar just nu ut ett skal till iPhone 4/4S om du är intresserad:
http://helenaohlund.blogg.se/2013/november/tavling.html#comment



Date: 2013-11-25 Kl: 19:36:15
http://helenaohlund.blogg.se



Namn Kom ihåg?

E-mail (publiceras inte)

Blogg/Hemsida





Hej! Mitt namn är Josefine Rabner och är född år 2000 och jag bor i Stockholm. Här kan du läsa om min vardag, tips, min stil, tankar och mycket mer! Hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa!
Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild