Datum: 2013-11-11 Kl. 08:40:00 ☆ Josefine Rabner
Idag fyller min käraste syster Johanna 16 år! Vi firade henne nu på morgonen så det kanske blev lite stressigt inför skolan sen haha! 
 
 




Jag gav henne en Honeymania body butter från The Body Shop och ett sånt där högtalarskal från BikBok hehe..
 
Ni får högst gärna följa henne på instagram. Hon har väldigt fina bilder och hon skulle bli himla glad! @JohannaRabner

oj

Förlåt, men du går väl inte i skolan?

Svar: Hehe ne :/
Josefine Rabner



Date: 2013-11-13 Kl: 17:32:29



Namn Kom ihåg?

E-mail (publiceras inte)

Blogg/Hemsida





Hej! Mitt namn är Josefine Rabner och är född år 2000 och jag bor i Stockholm. Här kan du läsa om min vardag, tips, min stil, tankar och mycket mer! Hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa!
Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild