Datum: 2013-12-25 Kl. 11:31:40 ☆ Allt
Så himla dålig på att komma på bra rubriker så det får bli denna haha!

Men god morgon folket! 
Ja, skituppdatering, jag vet. Jag har faktiskt helt glömt bort bloggen hehe, men jag försöker iaf..

Jag hade tänk att jag inte än skulle visa vad jag fick i julklapp, utan det kan jag göra efter hela "jul/mellandagsrea-kalaset". Så jag visar då vad jag köpt före, fått och vad jag köpt på mellandagsrea rean. Men jag tänkte att jag iaf kunde visa mina otroligt mysigt och söta tofflor som jag fick av min kära syster. 




Inte så bra bilder men jag tog bara några slarviga med mobilen och redigerade lite snabbt. Men visst är de fina? Helt jättemysiga! De kommer från Hemtex ifall nån ville kolla in de :) 

Vi får ju se när jag nästa gång bloggar, och jag tänker inte ge nåt tomt löfte om att jag ska blogga 3 gånger per dag eller ha jättebra uppdatering, för det kommer inte hända (inte just nu iaf) men jag ska (som jag har sagt tidigare) försöka lite iaf :)

Cookie

OMG SÅ MYSIGA *--*

kolla gärna in min blogg :)



Date: 2014-01-15 Kl: 18:32:59
http://cookielicious.blogg.se



Namn Kom ihåg?

E-mail (publiceras inte)

Blogg/Hemsida





Hej! Mitt namn är Josefine Rabner och är född år 2000 och jag bor i Stockholm. Här kan du läsa om min vardag, tips, min stil, tankar och mycket mer! Hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa!
Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild